Swipe to the left

VÖLKL POWER SHELL

7 października 2019

Trwała konstrukcja z górną warstwą okrywającą pełen drewniany rdzeń.

VÖLKL COMPOSITE CORE

7 października 2019

Syntetyczny rdzeń PU z miękkim flexem, idealny dla początkujących i dla dzieci.

VÖLKL BASE P-TEX 2100

4 października 2019

Spiekany, odporny na ścieranie polietylenowy ślizg o niskim tarciu i dużej trwałości.

VÖLKL CENTER SIDEWALL

4 października 2019

Bezpośrednie i skuteczne przekazywanie sił z częściowego sidewalla w centrum narty, w połączeniu z konstrukcją 3D.Ridge.

VÖLKL POWERED BY STEEL

4 października 2019

Warstwa stali w nartach zapewnia bardzo dobrą wytrzymałość, kontrolowaną giętkość i zwiększa płynność zjazdu w szybszych prędkościach.

VÖLKL 3D.RIDGE

4 października 2019

Niezwykle efektywna, efektowna konstrukcja nart Völkl. 3D.Ridge to charakterystyczny karbonowy grzbiet, biegnący przez całą długość deski. Pod nim kryje się drewniany rdzeń, który zapewnia większą sztywność oraz lepszą stabilizację. Jest najgrubszy w miejscu wiązania, gdzie narta przenosi największe siły. Idąc stronę przodów, tyłów i krawędzi, grubość rdzenia jest redukowana, a jego rolę zapewnienia sztywności i stalilności przejmuje karbonowa powłoka i tłumik drgań UVO. Taki kształt rdzenia, w połączeniu z nową geometrią, znacznie zmniejsza bezwładność narty w skrajnych miejscach oraz pozwala na harmonijny rozkład jej sztywności, zwiększając dzięki temu czucie podłoża. Zwiększona sztywność poprzeczna, dzięki natychmiastowej reakcji na impulsy narciarza, ułatwia manewrowanie nartą. Uzyskana niska waga narty, przy zachowanych parametrach jezdnych, w niesamowity sposób potęguje możliwości sprzętu. Dynamikę nart z 3D.Ridge można śmiało porównać od bardzo lekkich bolidów Formuły 1, w których zamontowane są silniki o dużych mocach.

VÖLKL WIDERIDE XL

4 października 2019

Marker i Völkl opracowali system Wideride o szerokości powierzchni styku większej o 30% od standardowej. Ponadto wiązanie jest znacznie bliżej krawędzi narty. Pomaga to przepływowi energii bardziej bezpośrednio i nieprzerwanie do krawędzi. Sprawiają, że więcej nart jest bardziej zwinne, responsywne i łatwiejsze do kontrolowania. Narty lepiej nadają się dla narciarzy oraz z naciskiem i precyzją. DIN-ISO: 4,0-12,0


VÖLKL FULL SIDEWALL

3 października 2019

Bezpośredni i silny przekaz mocy z pełnej długości sidewalla.

VÖLKL POWERED BY TITANIUM

3 października 2019

Tytan sprawia, że jazda jest zwinna i dynamiczna. Szczególnie fani twardego, szybkiego i agresywnego stylu jazdy skorzystają z zalet tej konstrukcji.

VÖLKL SPEEDWALL MULTILAYER WOODCORE

3 października 2019

W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet:
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną.
Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu.
Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.